// Ljjang!
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Biases Stuff

Annyeong guys! Hi I'm Munirah. Just call me Munie. Thanks for visiting ma blog. Gomawo!


My Smurfeuu!

Lee ByungHun is my Smurfeuu!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nurul Munirah



12/12/12




wahhh, cantikkan tarikh harini.. 12/12/12 :)) ramai yg kate tarikh ni x special, bagi aku.. bagi aku la kan, special laa.. apelaa korang ni.. lpas ni mane ade 13/13/13 kan? so ni la tarikh terakhir.. (mcam mane nk ckp hah?) paham-2 je laaa =__= so, I will enjoy with this date :D *eh ape aku meroyan nih? klu arini hari sabtu or ahad konfem ramai yg kawen sbb tarikh ni senang nk ingat.. cam 10/11/12 aritu, kan ramai yg kawen, sbb tarikh tu cantik..^^

okehh, ni nok cito nihh.. keme-keme semua nih nampok idok header teman? hahaha xD annoying gile aku ckp cam tuh ._. haha, cajangggg! aku da tukar, dan aku rase ni lagi better dripada letak header yg sebelum-2 nih kan? /bagi aku je/ aku just letak gmbr jee.. lagi senang kan?! haha xD cantik plak tuh.. sebenarnya simple je, tpi disebabkan ade muka l.joe yg handsome kat situ, tu yg jadikannya cantik tuh. hahaha xD klu L.joe bace ni mesti koyak seluar die sbb kembang semuanya! xD


dan, dikesempatan ini saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua, cehh macam bagi ucapan formal je.. thanks la kepada sape yg penah jenguk blog aku nih, aku da ade beribu-ribu viewer!! xD *beribu-ribu ke? dan ade cebisan-cebisan followers yg aku pun xtau knape dieorg follow, haha xD nae saranghaeyooooo :D


tengok!! L.joe aku bagi love sign kat korang *ehh, kat aku skali xD dah la okeh la bubyeeee.. nak bace fanfics.. pai pai!! fanfics time! xD