// Ljjang!
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Biases Stuff

Annyeong guys! Hi I'm Munirah. Just call me Munie. Thanks for visiting ma blog. Gomawo!


My Smurfeuu!

Lee ByungHun is my Smurfeuu!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nurul Munirah



kawan lama~


huuuu, bru lpas bace blog bff aku, ain (http://superaeenbercerita.blogspot.com/)

sedih giler doh tgk diaaa.. memang die susah nk cari kawan pun.. tpi alhamdulillah skrang die da ramai kawan dan bole ganti kiteorg kat sini :') die pun happy skrang :D klu die happy, aku pun happy jgak.. dlm blog die jgak ade satu post nihh, die ltak gmbr tyra.. ohmy! rindunyaa aku kat tyra.. bogoshipdaaa chingu-yahh! aigoomaniyaaa.. 

dlm blog dia, dia ade cerita psl kawan-2 baru die yg gantikan tempat kiteorg nihh.. LOL, perangai kawan baru die same mcm kiteorg laaa.. tpi satu je aku xpaham.. ayat die yg nihh "Aidila Adha : Nurul Munirah :] #Dyee nih, Ain sameekan dengan Munie, sebab dyee nih agaklah famous :D" haaa, memang aku xpaham sbb setahu aku, aku xfamous! hahaha.. dear ain, please fixed it, LOL .. pastu ain ade post-2 gmbr-2 klas aku.. xsangka ain akan download semua tuhh, nampak x betapa rindunya die kat kiteorg? hehe, wahai ain aku paham :')

okee lerr, tu ja yg dapet den luahkannya pun, atoii.. /gedik pulak/