// Ljjang!
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Biases Stuff

Annyeong guys! Hi I'm Munirah. Just call me Munie. Thanks for visiting ma blog. Gomawo!


My Smurfeuu!

Lee ByungHun is my Smurfeuu!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nurul Munirah



Cameron Highland~


Hari ini aku pegi cameron, rombingan skolah.. xtau la nk kate best ke tak.. rasenye klu ade fara mesti lagi gempak kot.. tpi die xdakkk -.- tpi kan, xsangka plak aku yg budak cameron ni handsome-2 kan? muahaha.. serius kot, jalan sini, ade handsome.. jalan sana ade handsome.. mamat yg jual strawberry pun handsome jgak kot! hahaha.. nak dijadikan cerita. tdi waktu lpas kiteorg lunch, kiteorg tunggu dkat depan satu kedai nihh.. patu tetibe ade satu couple nih naik basikal stop betul-2 dpn kiteorg, makk aii, handsome dohh bf diaaa, yelahhh.. klu xensem buat pa aku cite dak? -.- aina kate muka cina tu mcm ex-crush aku, abg cina, haha..aku cadang nk tangkap gmbr die sbb awek dia gi kedai tinggal die seseorg kat situ.. tpi yg spoil nye, cina tuhh tak abes-2 pandang kiteorg sbb kiteorg kecoh kot kat situ -..= pehtu, awek die dtg, dieorg pun nk blah da dri situ, patu aina kate, "munie! die nk pegi da sbb tangkap gmbr die!" aku pun kelam kabut la tangkap die.. skali snap ade hindu kelam tetibe je lalu depan aku.. alangkah bangangnya die telah memblock-ing mamat cina yg handsome tuhh, atoiiii.. okehh, cerita ke-2, muehehehe.. kiteorg lunch kat satu tempat nihh, nk tau takkk.. abg yg buat air tuk kiteorg muke die cam zayn malik doh! tpi air yg die buat xsedap lansung! tawar, haktuihhh.. nasib baik muka cam zayn malik.. klu muke cam bangla buat rumah aku da lame sepak die! /ehh, zayn malik bukan org bangla ke?/ muahahahaha