// Ljjang!
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Biases Stuff

Annyeong guys! Hi I'm Munirah. Just call me Munie. Thanks for visiting ma blog. Gomawo!


My Smurfeuu!

Lee ByungHun is my Smurfeuu!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Nurul Munirah





ngee ~ handsome takk ? >,<
arini , 1 julai 2012 ade International Run kat Stadium Perak ...
aku datang pun bukan sebab semanangat dan lari just datang tuk cuci mata sajarr ..
hahaha , aku rase tersangat la beruntung sbb dapat tangkap gmbr cina tuhh ! yg paling untung skali 
waktu aku snap picture die tetibe je die pandang aku ... hehe 
so , terserlah la muke die yg comel tuhhh ..
bukan setakat tuh je .. ade lagi satu bende yg mengembirakan telah berlaku ...
waktu aku aku ngah duduk , patu ade sorang cina tu , die main sepak-2 botol ...
patu terkena lha aku .. patu die ckp "oh ! sorry , sorry !" 
pergghhhhhhhh , tu lagi la ensem gile gileee bangang ! hmmm ,
x sabar lha nk tunggu tahun depan punye international run , mau cuci mata ..
mesti gempak punyerr !